DODACÍ LHŮTY

Objednávky se snažíme expedovat co nejdříve. V případě, že je zboží skladem, bude objednávka expedována nejdéle do 48 hodin od objednání (s výjimkou víkendu). V případě, že objednané zboží nebude na skladě nebo je nebude možné expedovat do 7 dnů, oznámí prodávající předpokládaný termín dodání nebo nabídne jiný srovnatelný výrobek. V tom případě si však vyžádá odsouhlasení kupujícího.


Zboží bude zákazníkovi dopraveno prostřednictvím dopravních společností, které si může zákazník vybrat při zadávání objednávky.


PLATBY

Platba předem převodem – zboží zaplatíte na náš bankovní účet č. XXXX (XXXX), variabilním symbolem je číslo objednávky

Platba předem kartou – zboží zaplatíte předem kartou

Online platby pro nás zajišťuje platební brána ComGate https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana. Poskytovatel služby, společnost ComGate Payments, a.s., je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány.

Platba kartou

Nejrychlejší způsob zaplacení online. Do rozhraní platební brány ComGate zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód – tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Vše je zabezpečeno standardem 3D Secure, a tak budete nejspíš požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte SMSkou od své banky.

https://www.comgate.cz/files/comgate-karetni-loga.png

Kontaktní údaje společnosti ComGate Payments, a .s. (pro případné reklamace nebo dotazy k platbám):

ComGate Payments, a.s.

Gočárova třída 1754/48b, Hradec Králové

email: platby-podpora@gomgate.cz

telefon: +420 228 224 267

 


Cena za dopravu a balné je účtována v rámci ČR v hodnotě 10 EUR bez ohledu na velikost zásilky.

 

Dopravce zákazníka vždy kontaktuje ohledně doručení, a to emailem nebo SMS zprávou.

V případě, že je balíček při doručení znatelně poškozený, je potřeba s dopravcem sepsat protokol o poškození balíčku, aby mohla být případně uznána reklamace.

 
 

 

Načítám